با وجود بارشهای رگباری شبانه روز گذشته در استان یزد، دما در برخی مناطق به بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد رسیده و بنا بر پیش بینی‎ها این روند تا پایان هفته روند صعودی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 13 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، به دنبال پیش‌بینی هواشناسی استان یزد مبنی بر احتمال وقوع بارشهای رگباری پراکنده در استان طی عصر روز یکشنبه، شهرستانهای اردکان، اشکذر، بهاباد، تفت، زارچ، میبد و یزد شاهد بارشهای رگباری در آستانه فصل تابستان بودند.

بیشترین بارش‌های عصر یکشنبه از مغستان اکبر در شهرستان اردکان به میزان ۲.۷ و جلگه در بهاباد به میزان ۲ میلیمتر گزارش شده است، البته در مرکز استان نیز بارش اندک باران در ایشتگاه‌های فرودگاه، مهرآوران و محمدآباد گزارش شده است.

هواشناسی استان برای روزهای منتهی به آخر هفته جاری نیز افزایش دما و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید را پیش بینی کرده است.

این افزایش دما، در برخی شهرهای استان مانند بافق و اردکان طی شبانه روز گذشته به ۴۰ درجه و بیشتر نیز رسید و دمای شهر یزد نیز ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شد. البته کمینه دمای شبانه روز گذشته در استان نیز مربوط به ایستگاه‌های ده بالا، بیداخوید و علی آباد همگی در شهرستان تفت با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار