مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام اظهار داشت : از خیرین درخواست داریم در امر ساخت خوابگاهای متأهلی مسئولان دانشگاه را یاری کنند تا هر چه بیشتر زمینه این ازدواج‌های پربرکت فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 15 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجر مهدوی‌ راد بیان داشت : مبانی تمدن نوین اسلامی براساس خانواده پاک بنا نهاده شده و بسیار خرسندیم که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه متکفل و علمدار امر ازدواج دانشجویی در محیط دانشگاه است.

وی  ادامه داد :  ازدواج دانشجویی ازدواجی پربرکت است که ثمرات آن در پایین بودن میزان طلاق در میان زوجین دانشجو نسبت به سایر ازدواج‌ها خود را نشان می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در داشگاه ایلام  مطرح کرد :  این سند مختص ازدواج دانشجویی نیست و صرفاً به فضای دانشگاه اختصاص ندارد ولی اجرایی شدن آن کمک قابل‌توجهی به ازدواج دانشجویان کرده و هنوز در ابتدای راه اجرای آن هستیم.

وی بیان داشت :  در سالیان قبل بیشتر تمرکز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج دانشجویی، بر مشاوره‌های پیش از ازدواج بود، ولی هم اکنون ظهور و بروز نهاد در این امر بیشتر شده و طرح‌های «زوج مانا»، «هم‌رسان» و «دردانه» از جمله برنامه‌های نهاد است.

وی یکی از کارهای مهم در خصوص تسهیل امر ازدواج دانشجویان را خوابگاه‌های متأهلی دانست و گفت: از خیّرین درخواست داریم در امر ساخت خوابگاهای متأهلی مسئولان دانشگاه را یاری کنند تا هر چه بیشتر زمینه این ازدواج‌های پربرکت فراهم شود./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار