اجرای طرح شهید عجمیان با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور در یاسوج آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶ 15 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا خانمحمدی در آیین آغاز این طرح گفت: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شادب سازی مدارس از جهت رنگ آمیزی ،زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات موجود اجرا می شود.
وی افزود: در این طرح 20 هزار مدرسه در قالب 100 هزار کلاس درس در سراسر کشور زیر پوشش این طرح قرار گرفته اند که سهم استان کهگیلویه وبویراحمد از این طرح زیباساری و رنگ آمیزی 250مدرسه و تعمیر 2هزار میز و صندلی می باشد.
خانمحمدی با بیان اینکه اجرای این طرح در تابستان توسط گروههای جهادی ، دانش آموزان و معلمان اجرا می شود: اجرای این طرح علاوه بر کسب مهارت توسط دانش آموزان موجب کاهش هزینه ها و غنی سازی اوقات فراغت در تابستان خواهد شد.
وی گفت: از همه مردم وخیرین و گروههای جهادی دعوت می کنیم با پیوستن به نهضت ملی طرح شهید عجمیان تابستانی بهاری را برای دانش آموزان و مدارس رقم بزنند.
رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور از فعالیتهای خوب اداره کل آموزش وپرورش استان و نوسازی مدارس در هماهنگی جهت اجرای مطلوب این طرح تقدیر و تشکر کرد.
در این آیین که مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ، معاونین آموزش وپرورش استان و مدیر و معاونین آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد حضور داشتند، سرود دانش آموزی توسط دانش آموزان دختر مدارس حاشیه ای شهر یاسوج اجرا شد که مورد توجه و تقدیر معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار