امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : آمریکا و اروپا از فعالیت جمهوری اسلامی در مقیاس جهانی به وحشت افتاده‌اند، در سفر رئیس‌جمهور به آمریکای لاتین دستاوردهای امیدبخش حاصل و در واقع تحریم شکن و نمایش توانمندی جمهوری اسلامی در حیاط‌خلوت آمریکا بود، این رزمایش دیپلماسی، دستاورد مقاومت مردم عزیز است.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 16 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود :  برترین جهاد جوانان ما در این شرایط، جهاد برای امیدآفرینی است، این مسئولیتی است که جوانان ما در برای امیدآفرینی دارند، امروز وضعیت جمهوری اسلامی با گذشته متفاوت است.

وی گفت :  ما یک سابقه درخشانی در طول هشت سال دفاع مقدس داریم که دشمنان ما علیه ما بسیج شده‌اند، با حداقل امکاناتی که ما داشتیم، هشت سال مردم ما شهید دادند، مقاومت کردند الحمدالله پیروز شدند، اما امروز شرایط ما با گذشته کاملاً متفاوت است.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  امروز ارتباط جمهوری اسلامی در دیپلماسی فعالی که در سطح جهان دارد و قراردادهای کوتاه‌مدت و بلندمدت اقتصادی برقرار می‌کند، بسیار ارزشمند است .

وی بیان داشت : خبرگزاری‌های خارجی نوشته‌اند که جمهوری اسلامی، بعد از حضور نظامی در منطقه و روابط اقتصادی با همسایگان خود، حالا در پالایشگاه سازی فرا سرزمینی در آن‌سوی دریاها، در کوبا، نیکاراگوئه و ونزوئلا سرمایه‌گذاری می‌کند و میلیاردها دلار به‌سوی ایران سرازیر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد : مهم‌ترین تلاش دشمن در این ‌راستا، ایجاد یاس و ناامیدی و ندیدن این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها و شکست‌هایی که دشمن دارد و قدم قدم، دارد عقب می‌رود، باافتخار باید به آینده امیدوار باشیم، آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکیددارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود : ازدواج حضرت امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) برای جامعه ما الگو و اثربخش است، امروز برای ازدواج جوانان دختران و پسران که سن ازدواج آنها در حال گذر است، لازم است که تغییری در رفتار داشته باشیم و یک سری خواسته‌های تجمل‌گرایی و غیرضروری را تغییر دهیم.

وی ادامه داد : ازدواج از برترین عبادت ها در نزد خدواند متعال است تشکیل یک سنت حسنه و صدقه جاریه است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار