استاندار فارس گفت: در دیدار با وزیر نیرو، مقرر شد مشکل برق شهرک‌های صنعتی این استان و تأمین آب شماری از شهرهای فارس، رفع شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ 20 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدهادی ایمانیه افزود: در این جلسه پیشنهاداتی برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی فارس مطرح شد که مورد پذیرش وزیر نیرو قرار گرفت.

ایمانیه ادامه داد: مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت توانیر و شرکت شهرک‌های صنعتی کشور تشکیل و پروژه به پروژه مصوب شده و در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی تأمین برق شهرک‌های صنعتی آغاز شود.

ایمانیه همچنین از توافق با وزیر نیرو، برای رفع مشکل جاده تنگ خیاره برای جابجایی کانال‌های آب خبر داد و افزود: در این نشست همچنین تکمیل شبکه آبرسانی شهرستان ارسنجان، رفع مشکلات موجود در شهرستان‌های مرودشت و خرامه بررسی و مورد توافق قرار گرفت؛ همچنین مشکل آبرسانی به شهر میمند نیز با مساعدت وزیر نیرو حل خواهد شد.

او در ادامه افزود: مشکل کمبود اعتبار برای زیرساخت‌های آب و برق فرا استانی است؛ اما بر اساس توافق شورای عالی مسکن و کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امیدواریم آب و برق مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی جهش مسکن، با تأمین اعتبار توسط وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی تا پای پروژه‌ها تأمین شود.

ایمانیه با بیان اینکه در این سفر با مدیران یک شرکت که برای سرمایه‌گذاری در طرح نهضت ملی مسکن تمایل دارد، دیدار داشته است، گفت: این شرکت تمایل دارد با پیمودن فرآیندهای قانونی در احداث دو تقاطع غیر همسطح در بزرگراه امام خمینی مشارکت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار