مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در موضوع نقل و انتقالات تلاش ما تسهیل این فرآیند است بنابراین توصیه کردیم تا آنجا که ممکن است با تقاضای انتقالی موافقت شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 20 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: براساس طرح وزیر آموزش و پرورش، چهار دستگاه، اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس در استان‌ها شورای هماهنگی تعلیم و تربیت تشکیل دادند.

محمد خلیل عسکری در آئین گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، گفت: سال تحصیلی سختی را پشت سر گذاشتیم، اما شیرینی این سال، مقاومت مردم و دانش آموزان و فرهنگیان در برابر نقشه‌های شوم دشمن بود.

وی افزود: با توجه به تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، ضروری است ستاد امتحانات در ادارات آموزش و پرورش تشکیل و میزان پیشرفت دانش آموزان سنجیده شود و نتایج امتحانات به زودی اعلام کنیم.

وی افزود: در این طرح جدید چنان که وزیر آموزش و پرورش تاکید کردند؛ ۱۰ برنامه مشترک و ۷ برنامه تحولی محور پیوند و انسجام چهار دستگاه خواهد بود لذا این برنامه‌ها باید تا پایان تیرماه ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش بر روی همه صاحبان اندیشه باز است و ما پذیرای راهکار‌های مناسب در حوزه‌های مختلف هستیم، قرارگاه عدالت تربیتی نیز در بحث مولدسازی فعالیت خواهد کرد.

عسکری بر همدلی، هم افزایی و همراهی تأکید و عنوان کرد:در این دولت تا کنون بیش از۱۵۰ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس واریز شده است و تعداد ۵۸ هزار نفر شامل طرح رتبه بندی شدند البته در استان تعداد ۱۹۶ نفر فاقد رتبه بندی درفارس هستنداما به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که تا پایان شهریورماه معلمی فاقد رتبه بندی وجود نداشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در حوزه ورزشی و کسب رتبه اول کشوری، اذعان کرد: با تخصیص ۴۵ میلیارد تومان از سوی دولت تخصیص داده ۸۹ فضای ورزشی اضافه شد. همچنین بیش از ۷ میلیارد تومان تجهیزات خریداری و بین مدارس مناطق محروم توزیع شد.

عسکری گفت: دریافت هرگونه وجهه از دانش آموزان در فرآیند ثبت نام ممنوع است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که مردم نگرانی داشته باشند بنابراین نظارت مستمر و دقیق بر روند ثبت نام ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در موضوع نقل و انتقالات تلاش ما تسهیل این فرآیند است بنابراین توصیه کردیم تا آنجا که ممکن است با تقاضای انتقالی موافقت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار