رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برپایی مراسم جشن بزرگ ۱۲ هزار نفری غدیر و شادپیمایی گسترده در دهه مبارک قربان تا غدیر در شیراز و دیگر شهرستان های فارس خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 21 June 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حسین ملک‌مکان روز چهارشنبه در چهارمین شورای اداری فارس در سال جاری با موضوع غدیر، افزود: برنامه‌های شاد و تبیینی به این مناسب در شیراز و دیگر شهرستانهای فارس برنامه ریزی شده که برپایی جشن خانوادگی ۱۲ هزار نفری در حافظیه با تولیگیری سازمان فرهنگی شهرداری یکی از این آیین‌ها است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی جام غدیر یا ولایت از سوی ورزش و جوانان و شاد پیمایی و پیاده‌روی خانوادگی از دیگر رویدادهای این ایام است و در مسیر آن نیز برپایی موکبهای فرهنگی و خدماتی برنامه‌ریزی شده است.

ملک‌مکان اضافه کرد: جشن‌های مردمی این عید بزرگ در چهار هزار مسجد از پنج هزار مسجد استان فارس به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود و حرم مطهر شاهچراغ نیز در این مدت میزبان آیین‌هایی با ستایشگری و سخنرانی مهمانان کشوری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جمعه شب همزمان با شب ولایت علی (ع) در یکی از بوستان‌های هر یک از مناطق یازده گانه شیراز و شهر جدید صدرا جشن باشکوهی با حضور گسترده مردم برپا می‌شود.

وی گفت: ۱۱۰ هزار دست جهیزیه برای اهدا به زوج‌های جوان به نیازمندان سراسر کشور اماده سازی شده که با پیگیری کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس بخشی از آن نیز در این استان توزیع می‌شود.

ملک مکان یادآور شد: در سراسر کشور هزار در کل کشور است که برخی در فارس از سوی کمیننه امداد اجرا می‌شود.

دستگاه‌های برگزیده فارس در برپایی و گرامیداشت مناسبت‌ها فرهنگی معرفی شدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: برای برپایی آیین های ویژه دهه فجر ۲۶ کمیته استانی هر یک به ریاست یکی از مدیران دستگاه‌ها تشکیل شد، فعالیت این کمیته ها بر اساس مستندات ارسالی و ارزیابی‌های انجام شده سنجیده شده و ۶ دستگاه و سه فرماندار و امام جمعه فارس که همکاری و جدیت بیشتری داشتند به برگزیده شدند.

ملک مکان عنوان کرد: مدیران کل صدا و سیما مرکز فارس، تبلیغات اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و آموزش و پرورش استان فارس، شهردار شیراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس، فرمانده سپاه فجر و نیروی انتظامی استان فارس از دستگاه‌های برگزیده در برپایی آیین‌های دهه فجر و دیگر مناسبت‌های فرهنگی و دینی این استانن هستند.

وی اضافه کرد: فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های فسا، کازرون و ارسنجان از دیگر برگزیدگان این عرصه هستند.

در پایان شورای اداری فارس از مدیران و مسئولان برگزیده در برپایی آیین‌های فرهنگی در این استان تجلیل و قدردانی شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار