رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برپایی مراسم جشن بزرگ ۱۲ هزار نفری غدیر و شادپیمایی گسترده در دهه مبارک قربان تا غدیر در شیراز و دیگر شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 22 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حسین ملک‌مکان افزود: برنامه‌های شاد و تبیینی به این مناسبت در شیراز و دیگر شهرستانهای فارس برنامه ریزی شده که برپایی جشن خانوادگی ۱۲ هزار نفری یکی از این آیین‌ها است.
او اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی جام غدیر یا ولایت ،شاد پیمایی و پیاده‌روی خانوادگی از دیگر رویدادهای این ایام است و در مسیر آن نیز برپایی موکبهای فرهنگی و خدماتی برنامه‌ریزی شده است.
ملک‌مکان اضافه کرد: جشن‌های مردمی این عید بزرگ در چهار هزار مسجد از پنج هزار مسجد استان فارس به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود و حرم مطهر شاهچراغ هم در این مدت میزبان آیین‌هایی با ستایشگری و سخنرانی مهمانان کشوری است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: جمعه شب همزمان با شب ولایت علی (ع) در یکی از بوستان‌های هر یک از مناطق یازده گانه شیراز و شهر جدید صدرا جشن باشکوهی با حضور گسترده مردم برپا می‌شود.
او گفت: ۱۱۰ هزارسری جهیزیه برای اهدا به زوج‌های جوان به نیازمندان سراسر کشور آماده سازی شده که با پیگیری کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس بخشی از آن هم در این استان توزیع می‌شود.

برچسب ها: عید غدیر ، جشن ، فارس ، عید ولایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار