استاندار فارس گفت: استان آماده حمایت از سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی و تخصیص زمین برای این منظور است.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 26 June 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد هادی ایمانیه در دیدار با تعدادی از سرمایه گذاران در شیراز افزود: فارس از دیرباز در زمینه گیاهان دارویی جایگاه ویژه‌ای داشته و ما نیز آمادگی داریم برای توسعه و گسترش فعالیت‌های مرتبط با این حوزه با سرمایه گذاران همکاری کنیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری همواره با چالش‌هایی مواجه است و مسئولان و مدیران باید با تدبیر در جهت کاهش دغدغه سرمایه گذاران و صاحبان صنایع گام بردارند و زمینه ورود به بازارهای فرا استانی را فراهم کنند.

او اظهار کرد: شیوه‌های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد و حمایت از سرمایه‌گذارانی که در جهت ایجاد اشتغال و افزایش تولید گام برمی‌دارند را در دستور کار داریم.

استاندار فارس گفت: مسائل و مشکلات اکثر سرمایه گذاران به ۲ دسته استانی و ملی تقسیم می‌شود که وظیفه داریم نسبت به حل مسائل و مشکلات درون استانی اقدام کنیم و در سطح ملی نیز پیگیر حل مشکلات آنها باشیم.

ایمانیه، بر لزوم جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی تاکید کرد و افزود: در کنار ایجاد بنگاه‌های اقتصادی جدید، می‌بایست مانع از تعطیل شدن فعالیت‌های اقتصادی در استان شویم.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده و مهم صاحبان صنایع مباحث تأمین مالی است که با تغییر استراتژی‌های سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی می‌توان آن را حل کرد.

و گفت: سرمایه گذاران نباید فقط به استفاده از تسهیلات بانکی و دریافت وام اکتفا کنند بلکه باید از طریق راه‌های دیگر نیز نسبت به تأمین سرمایه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار