مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از تمدید ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت جوانان زیر۲۲ سال و دومین دوره مسابقات نوجوانان تا ۱۵ تیر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 26 June 2023

شهرام ملایی هزاروندی بیان‌کرد: مسابقات ملی مهارت با هدف شناسایی نخبگان مهارتی همه ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با همکاری و مشارکت نهادهای آموزشی، شرکای بخش دولتی و خصوصی در ۴۱ رشته و ۶ گروه تخصصی برای گروه سنی زیر ۲۲ سال انجام می شود.

وی افزود: برگزیدگان مرحله کشوری در رشته‌های منتخب به اردوهای آماده سازی تیم ملی مهارت دعوت می شوند و منتخبین اردوهای مقدماتی به مسابقات جهانی در شهر لیون فرانسه اعزام خواهند شد.

ملایی‌هزاروندی ادامه داد: گروه هدف دومین مسابقات مهارت نوجوانان، رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال (دوره اول متوسطه) پیش‌بینی شده است که در رشته‌های برنامه‌نویسی کامپیوتر، برنامه‌نویسی موبایل، طراحی صفحات وب، طراحی گرافیک و طراحی معماری با نرم‌افزار AutoCad به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان اظهارکرد: برگزیدگان مرحله انتخابی، به صورت حضوری و پروژه‌محور با یکدیگر برای مشخص نمودن رتبه برتر رقابت می‌کنند، همچنین جوانان و نوجوانان علاقمند به شرکت در این مسابقات می‌توانند از طریق لینک دومین دوره مسابقات مهارت نوجوانان ثبت نام کنند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار