مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد به مناسبت هفته قوه قضاییه در برنامه گفتگوی ویژه صدا و سیمای مرکز یزد وظایف تعزیرات حکومتی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 28 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم در برنامه گفتگوی ویژه قوه قضاییه گفت : سازمان تعزیرات حکومتی در رسیدگی و اجرای حکم های صادره به پرونده های سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو درمان فعالیت می کند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به وظیفه ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی در رسید گی به پرونده هایی که از دستگاه های نظارتی ارسال می شود افزود: این سازمان علاوه بر رسیدگی به این پرونده ها در قالب گشت های مشترک با دستگاه های نظارتی در طرح های مختلف مثل طرح رمضان، طرح بازگشایی مدارس، طرح ویژه نوروز و دیگر طرح هایی که در طول سال اجرا می شود و رسیدگی پرونده های تشکیل شده از این طرح ها بدون هیچ گونه اغماضی همکاری می کند.
مهاجریان مقدم در پاسخ به این سوال مبنی بر مجازاتهای اعمال شده بازدارنده بوده یا خیر افزود: علاوه بر جزای نقدی، مجازات هایی همچون نصب پارچه تخلف بر سر در واحد صنفی متخلف و پلمب مغازه، ضبط کالاها کشف شده در مورد قاچاق کالا، ممهور نمودن مهر تخلف در پروانه کسب یا پروانه واحد تولیدی و دیگر مجازات هایی که در قانون پیش بینی شده اجرا می شود
وی گفت: مصوبه سران سه قوا برای چند برابر شدن جریمه ها تاثیر زیادی در کاهش و پیشگیری از تخلفات داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار