رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با تلاش ۱۶ آتش نشان آتش سوزی در کارگاه تولید در های ضد سرقت در منطقه سلطان آباد شیراز مهار شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 02 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: هادی عیدی پور افزود: آتش سوزی در کارگاه تولید در های ضد سرقت در منطقه سلطان آباد شیراز، به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی ایستگا‌های ۱۸، سه و ۱۷ آتش نشانی به همراه چهار دستگاه خودروی مخصوص مهار آتش و ۱۶ نیروی آتش نشان به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: در این حادثه که در یک کارگاه تولید درهای ضد سرقت به مساحت ۵۰۰ مترمربع رخ داده بود آتش به سرعت درحال گسترش و سرایت به اطراف بود و به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت عملیات مهار آتش را آغاز کرده و با جابجایی بخشی از این کارگاه و عملکرد به موقع، آتش در کوتاه‌ترین مدت زمان مهار و از سرایت آتش به نقاط همجوار این کارگاه نیز جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان با لکه گیری کامل این محل آتش را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند، گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و بعد از تایید نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار