مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: جاده‌های شیراز - مرودشت و بالعکس و کمربندی پل فسا شیراز (جنوب- شمال) و بالعکس بیشترین میانگین تردد روزانه را طی سه ماهه نخست امسال داشته‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 02 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علیرضا راستیار افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۱ درصد افزایش داشته و بیشترین میزان تردد هم مربوط به فروردین ماه است.

وی ادامه داد: جاده‌های شیراز - مرودشت و بالعکس و کمربندی پل فسا شیراز (جنوب- شمال) و بالعکس بیشترین میانگین تردد روزانه را طی سه ماهه نخست امسال داشته‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، در خصوص تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های استان در سه ماه نخست امسال بیان کرد: از مجموع تردد‌های ثبت شده در مدت مذکور افزون بر ۱۷ میلیون تردد سهم وسایل نقلیه سنگین بود که ۱۳ درصد کل تردد‌ها را شامل می‌شود.
راستیار ادامه داد: محور‌های کمربندی پل فسا - شیراز (شمال – جنوب) و شیراز – مرودشت (شیراز- اکبرآباد) بالاترین میزان تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده‌اند.
وی، میزان تردد در مبادی ورودی استان در سه ماه نخست امسال را ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار مورد برشمرد و اظهار کرد: سهم سواری و وانت از مجموع تردد‌های ثبت شده در محور‌های استان در این مدت ۸۷ درصد، اتوبوس یک درصد و سایر تردد‌ها نیز سهم وسایل نقلیه سنگین بود.
راستیار گفت: بر اساس گزارش سامانه‌های ثبت تخلف آمد و شد در استان فارس، در سه ماهه نخست امسال، بیشترین تخلف سرعت مربوط به محور‌های کمربندی شیراز، شیراز – قائمیه و آباده - ایزدخواست بیشترین بود.

برچسب ها: تردد ، خودرو ، تردد جاده ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار