مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس : در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۳۴ میلیون تردد نقلیه سنگین در محورهای استان ثبت گردیده که این میزان نشان دهنده سهم ۱۳ درصدی از کل تردد بوده است و محورهای کمربندی پل فسا و بالعکس، شیراز – مرودشت نیز به ترتیب بالاترین میزان تردد را به خود اختصاص داده اند.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 08 October 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: علیرضا راستیار گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از 258 میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه توسط سامانه های هوشمند تردد شمار ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تردد شش ماهه اول سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشته است خاطر نشان ساخت : در تردد های ثبت شده در سطح محورهای استان، محور شیراز – مرودشت و بالعکس، محور کمربندی پل فسا و بالعکس به ترتیب بیشترین میانگین تردد روزانه را داشته اند.

راستیار در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۳۴ میلیون تردد نقلیه سنگین در محورهای استان ثبت گردیده که این میزان نشان دهنده سهم ۱۳ درصدی از کل تردد بوده است و محورهای کمربندی پل فسا و بالعکس، شیراز – مرودشت نیز به ترتیب بالاترین میزان تردد را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس یادآور ساخت: طی ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۱ میلیون و ۶۲۵ هزار تردد از مبادی ورودی استان و بیش از ۱۱ میلیون ۸۹۹ هزار تردد از مبادی خروجی استان ثبت گردیده است.

راستیار در پایان گفت : از کل ترددهای ثبت شده در ۶ ماهه اول سال جاری، ۸۷ درصد سواری و وانت ، ۱ درصد اتوبوس و مابقی انواع وسایل نقلیه سنگین بوده اند.

برچسب ها: جاده ، فارس ، تردد جاده ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار