فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۲ هزار و ۲۰۰ عدد تخم مرغ، پودر ماشین لباسشویی، شکر و روغن سرخ کردنی خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک انبار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ 08 July 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد  اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیری تخم مرغ، روغن خوراکی و ... توسط فردی سودجو در انباری واقع در یکی از محله‌های شهرستان یزد بلافاصله ماموران پلیس اماکن برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
 
وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از  وجود کالا در انبار مذکور،  با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات ، جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت به محل اعزام شدند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار، ۷۲ هزار و ۲۰۰  عدد تخم مرغ، پودر ماشین لباسشویی، شکر و روغن سرخ کردنی خارج از شبکه توزیع کشف و آن را پلمب کردند، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بیش از ۳ میلیارد ریال اعلام شده است. 
 
بهدانی فرد در پایان از شهروندان خواست، هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار