معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: این مشکلات شامل مواردی مانند نداشتن وضوخانه، قطعی آب، نداشتن نور کافی و بسته بودن سرویس‌های بهداشتی است.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 15 July 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: روح‌الله روانشاد افزود: این مشکلات شامل مواردی مانند نداشتن وضوخانه، قطعی آب، نداشتن نور کافی و بسته بودن سرویس‌های بهداشتی است.

وی اضافه کرد: پس از بازدیدهای انجام شده، مراکز دارای چنین مشکلاتی تذکر کتبی دریافت کرده و برای رفع این مشکلات به آنها مهلتی مشخص داده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد: هفت محور مواصلاتی استان فارس به طور مداوم، ماهانه ۲ تا سه بار بازدید و امکانات بهداشتی و نمازخانه آنها بر اساس فرم تدوین شده، مورد بررسی قرار می گیرد.

روانشاد یادآور شد: طرح نظارت بر مراکز خدماتی و رفاهی بین راهی فارس از هشت خرداد آغاز شده و تا کنون این مراکز ۲ تا سه بار بازدید شده است.

وی بیان کرد: مراکز بین راهی که مشکلات کمتری داشتند در خلال این بازدیدها تذکر شفاهی دریافت کرده‌اند و در بازدیدهای آتی حل کمبودهای آنها مجدد پیگیری می‌شود تا به جایی برسیم که کمتر مرکزی در راه‌های این استان دارای این مشکلات باشد.

روانشاد گفت: ۴۰ مورد از مراکز خدمات رفاهی بین راهی استان فارس از اداره کل میراث فرهنگی مجوز دریافت کرده‌اند و دیگر مراکز زیر نظر اتحادیه‌ها، راه‌وشهرسازی و دیگر دستگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اظهار کرد: تحقق این مهم نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط است و در این مسیر فرمانداران می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

طرح نظارت بر مراکز بین راهی با تاکید وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای نخستین‌ بار در سراسر کشور اجرایی شده است و در گام نخست بررسی وضعیت سرویس‌های بهداشتی، وضوخانه‌ها و نمازخانه‌ها را در دستور کار قرار داده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار