مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: حادثه آتش سوزی یک دستگاه پراید مصدومیت یکی از نیروی‌های آتش نشان را در پی داشت.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 22 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت الله لطفی افزود : در پی گزارشی مبنی بر بروز حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در پارکینگ یکی از مجتمع‌های مسکونی شهر ایلام، نیرو‌های آتش نشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی گفت :  محل حادثه پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان سلمان فارسی بود که به علت حساسیت موضوع نیرو‌های ٢ ایستگاه آتش نشانی به مکان مورد نظر اعزام شدند.

لطفی ادامه داد : نیرو‌های آتش نشان در سریع‌ترین زمان اقدام به خروج سریع سایر خودرو‌های پارک شده در پارکینگ کردند تا آتش به سایر ماشین‌ها سرایت نکند.

وی گفت : همزمان با تخلیه پارکینگ، نیرو‌های آتش نشان عملیات مهار و مدیریت آتش را انجام می‌دادند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ادامه داد : همچنین انتشار دود غلیظ ناشی از آتش باعث مبحوس شدن ساکنان مجتمع و اختلال در استنشاق هوای تازه شده بود که آتش نشانان اقدام به تهویه مناسب، ساکنان مجتمع را نجات دادند و از مسمومیت احتمالی آن‌ها جلوگیری کردند.

وی افزود: اما در این عملیات یک قسمت از دیواره مجتمع به علت حرارت بسیار زیاد فرو ریخت و باعث مصدومیت یکی از آتش نشانان مانده در زیر آوار شد و نیروی مذبور برای درمان به بیمارستان منتقل شد و اکنون تحت مداوا قرار دارد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار