آیا در چنین شرایطی که ناامیدی از آینده سرتاسر وجود جوانان تحصیلکرده را فراگرفته است ،استخدام طلایی نورچشمی ها در بانک ملی ریشخند به این قشر و رفتاری در مسیر بی اعتماد سازی مردم معنا نمی شود
کد خبر: ۱۱۱۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 23 July 2023

تابناک ایلام : امروز بیکاری و نبود مراجع اشتغال زا در استان به دغدغه اصلی مردم و مسولین تبدیل شده بنحویکه بخش قابل توجهی از درخواست مردم در ملاقات های عمومی با مسولین ،به این موضوع اختصاص داده شده است .

در یک سو موانع مالی مستولی شده در مسیر صنایع اشتغال آفرین و از سوی دیگر نیروهای مازد بر نیاز صنایع بزرگ و متوسط و افزون بر این تکمیل سقف استخدام در سیستم اداری ، سدی بزرگ در راه به ثمر نشستن امید جوانان تحصیلکرده ایجاد و هر روز بر سرخوردگی ،باس و احساس اضافی بودن آنان می افزاید

هر چند دولت ها از طریق واگذاری تسهیلات اشتغالزایی ،تلاش های فراوانی را بمنظور ایجاد شغل برای این قشر و کاهش معضل بیکاری معمول داشته اما هنوز تا نقطه نهایی فاصله زیاد است

در چنین شرایطی باید مراقبت شود که ناامیدی بیکاران بدلیل رفتارهای تبعیض آلود مسولین دستگاههای اجرایی و حاکمیتی با بی اعتمادی عجین نشود که خروجی آن می تواند به مراتب برای کشور مخرب باشد .

این روزها در حالی که جوانان تحصیلکرده از هر فرصتی برای برون رفت از این وضعیت استفاده کرده و هر بار به بن بستی به نام موانع قانونی یا ممنوعیت استخدام روبرو میشوند،استخدام خارج از ضابطه برخی نهادهای اداری قوز بالا قوز شده است .

در چنین وضعیتی خبر می رسد که بانک ملی استان بدون تبعیت از قانون استخدام معبری را بروی نورچشمی های خود گشوده است که علامت سوال های بزرگی را در مقابل رفتار و کردار آنان گذاشته است ،

چگونه می شود در حالیکه جوانان تحصیلکرده استان برای ایجاد یک فرصت شغلی بمنظور برون رفت از پکبجی از گرفتاری های اجتماعی با موانع قانونی مواجهه اما نورچشمی مدیران بانک ملی با یک امضای طلایی راه صد ساله را یک شبه بپیمایند؟

آیا در چنین شرایطی که ناامیدی از آینده سرتاسر وجود جوانان تحصیلکرده را فراگرفته است ،استخدام طلایی نورچشمی ها در بانک ملی ریشخند به این قشر و رفتاری در مسیر بی اعتماد سازی مردم معنا نمی شود؟

شایسته است مسولین بانک ملی در اسرع وقت ضمن اعلام لیست استخدام شدگان ،نحوه جذب و زمان جذب آنان ،به این سوال نیز پاسخ دهند که فرق استخدام شدگان با دیگر جوانان بیکار استان چیست ؟ آیا بجز حضور ژن خوب ،مولفه مثبت دیگری در آنان یافته می شود ؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار