مسئول کانون رهپویان وصال شیراز به توطئه دشمنان برای مبارزه با شعائر اسلامی اشاره کرد و گفت : به بانوان ما القاء می کنند که شما باید به بهانه مخالفت با نظام اسلامی حجاب را کنار بگذارید در حالی که دشمن دارد به بهانه مبارزه با ظلم با خدا مبارزه می کند.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 29 July 2023

تابناک فارس به نقل از رسا: حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد مسئول کانون رهپویان وصال شیراز در جمع عزاداران حسینی با اشاره به پیوند خودباوری دینی و ملی گفت: خودباوری دینی و اعتقادی از خودباوری ملی قابل انفکاک نیست و هرچه اعتقادات یک ملت قوی تر باشد ملیت آنان نیز قوی تر خواهد بود.

وی افزود: وقتی دشمن می خواهد با یک ملت بجنگد، ملیت و اعتقادات را در چشمان آن ها حقیر می کند تا زمینه سلطه را فراهم کند.

حجت الاسلام انجوی نژاد به توطئه دشمنان برای مبارزه با شعائر اسلامی اشاره کرد و گفت : به بانوان ما القاء می کنند که شما باید به بهانه مخالفت با نظام اسلامی حجاب را کنار بگذارید در حالی که دشمن دارد به بهانه مبارزه با ظلم با خدا مبارزه می کند.

این فعال فرهنگی خود تحقیری ایجاد شده در فضای مجازی را جنگ شناختی دشمن عنوان نمود و تاکید کرد: باید سواد رسانه داشته باشیم چراکه امروز توطئه ها رنگارنگ شده و جنگ های دشمن هیبریدی و ترکیبی شده و باید مراقب باشیم در فضای مجازی اصحاب شیطان را دنبال نکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار