مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در ماه‌های خرداد و تیر ۱۶۱ میلیارد ریال به ۲۵ درصد از مشترکان بخش خانگی در استان فارس که مشمول پاداش صرفه جویی در برق شدند تعلق گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 01 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمد حسین زارعی ادامه داد: در دو ماه گذشته در حدود ۸۵۰ هزار قبض برای مشترکان خانگی صادر شد که از این تعداد ۲۱۳ هزار مشترک که در مقایسه با پارسال مصرف خود را کاهش داده بودند، موفق به دریافت پاداش صرفه جویی شدند.
وی با بیان اینکه همچنان نیازمند مشارکت بیشتر مشترکان خانگی برای گذر از پیک بار تابستان سال جاری هستیم، اظهار داشت: از آنجا که مشترکان خانگی فارس در حدود ۴۲ درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می‌دهند، از این رو همکاری و مشارکت این گروه از مشترکان می‌تواند به صنعت برق استان در برای گذر از پیک تابستان کمک شایانی نماید.
زارعی، با بیان اینکه هنوز فرصت بهره مندی از پاداش ۲۰ برابری وزارت نیرو باقی است، یادآورشد: مشترکان در مناطق عادی (غیرگرمسیری) با استفاده از دورکندکولر‌های آبی بجای دور تند، استفاده حداکثری از نور طبیعی روز و به کارگیری لامپ‌های فوق کم مصرف (LED) و در مناطق گرمسیر با خاموش کردن کولر‌های گازی اضافی و همچنین تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی و اسپیلت‌ها بر روی ۲۴ درجه سانتیگراد (دمای آسایش)، می‌توانند مشمول پاداش شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار