رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رویکرد تشکیلات قضایی استان در باب حمایت قضایی از تولید، حل تمام و کمال مشکل کارخانه متقاضی و بازگشت به چرخه تولید است.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 03 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو ۱۲ مرداد با همراهی دبیر ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان از شرکت نساجی ستاره اردبیل بازدید نمودند.

کثیرلو در حاشیه بازدید از این کارخانه گفت: حسب اعلام مدیر عامل شرکت خانم آقایی، فاز‌های اول و دوم کارخانه در ۴ شیفت با ظرفیت ۶۰۰ نفر مشغول به تولید نخ، پارچه و البسه می‌باشند که با حل مشکل حادث شده ظرفیت اشتغال این واحد ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: رویکرد دادگستری استان همگام با سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه، ورود موثر به حمایت از تولید و حل کامل مشکل مطرح شده در چارچوب قانون در تعامل حداکثری با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال استان است.

به‌روزرسانی دستگاه‌ها و تولید محصولات مطابق با سلایق مختلف جامعه بالاخص نسل جوان و معرفی کارخانه، تولیدات و محصولات با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از دیگر تاکیدات رئیس ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان اردبیل در این بازدید ۳ ساعته در روز تعطیل بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار