سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) مهران با بیان اینکه هفت پزشک متخصص در این بیمارستان مستقر هستند، گفت: برای ایام اربعین حسینی سه بخش فراظرفیتی به ظرفیت ۳۲ تخت برای ارائه خدمات مطلوب به زوار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 08 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛احسان عباسی، با اشاره به اینکه در حوزه سیاست گذاری نیز بر اساس سیاست های دولت کار و کرامت در راستای خدمت صادقانه به مردم گام‌های بزرگی برداشته شده است، افزود: دستگاه سی. تی. اسکن بیمارستان بزودی ارتقا داده خواهد شد، البته کمبودهایی در حوزه پاراکلینیکی وجود دارد که تمام همت و تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی بر این است این کمبودها در راستای ارایه خدمات بیشتر به مردم جبران شود.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) مهران یادآور شد: همچنین برای ایام اربعین حسینی در هر شیفت ۲ پزشک عمومی در بیمارستان مستقر خواهند شد ؛ پد بالگرد در بیمارستان احداث شده و بالگرد فوریت های پزشکی در این بیمارستان در ایام اربعین حسینی مستقر می شود تا بتوانیم در زمینه نیازهای درمانی و پزشکی در ایام اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

عباسی با اشاره به اینکه کار دپو سِرُم به میزان ۲۰ هزار سرم در حال انجام است، گفت: ایام اربعین حسینی بیشترین مراجعات به بیمارستان مربوط به مصدومان تصادفی، بیماران گرمازده و بیماران عفونی است که تمهیدات لازم اندیشیده شده و یک بخش ایزوله یا تجهیزات کامل در بیمارستان ایجاد گردیده که نگرانی در این حوزه وجود ندارد.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) مهران ابراز کرد: ظرفیت این بیمارستان ۹۶ تختخواب است که هم‌اکنون ۴۹ تخت فعال دارد و دارای بخش های مختلف اتاق عمل، بستری، اورژانس، زایمان، درمانگاه تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه و خدمات پاراکلینیکی است.

عباسی افزود: برای ایام اربعین سه بخش فراظرفیتی در بیمارستان به ظرفیت ۳۲ تخت در نظر گرفته شده است و تلاش می شود که مجموعه بیمارستان با تلاش شبانه روزی برای کنگره اربعین حسینی آماده شود و بتوانیم بهترین خدمات را به زوار اربعین حسینی ارایه کنیم./م

بیشتر بخوانید::

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار