مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای صیانت از جایگاه رسانه تلاش‌های متعددی صورت گرفته است، در حال تلاش هستیم از طریق شورای اطلاع‌رسانی استان شأنیت، مقام و جایگاه رسانه را در بین مسئولان ارتقا بخشیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 09 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، پیام احمدی ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در استان ضمن گرامیداشت این روز به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی گفت: خبرنگاران به واسطه اهل تحقیق بودن و دقت در ضرایب و حضور در برخی میادین و جلوه‌های سخت، به شهید حسن باقری‌ها فرمانده نابغه هشت سال دفاع مقدس تبدیل می‌شوند که این باعث فخر ایران و ایرانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خبرنگار وجدان بیدار، حافظ و نگه‌دارنده عناصر هویتی جامعه است، افزود: خبرنگاران آگاه و ملتزم با جایگاه خبرنگاری خود در راستای رشد جامعه ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: خبرنگار نگهبان صحت و سیاست جامعه است، خبرنگار مجاهدی است که زینب‌وار در پی تببین واقعیت‌ها است و در جنگ روایت‌ها با رسالت زینبی خود پرده از تزویر و واقعیت‌ها بر می‌دارد.

احمدی با اشاره به اینکه در ولنگاری فضای مجازی و محیط پر تنش و شایعه این خبرنگار است که با انجام رسالت خود پرده از میان بر می‌دارد و جامعه را از تفرق و تنش نجات می‌دهد، گفت: خبرنگار دشمن‌شناس و آگاه بر مسائل کل کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: در جنگ ترکیبی و نابرابری که دشمن سعی می‌کند سبب فروپاشی اتحاد جامعه اسلامی شود این اصحاب رسانه هستند که در خط مقدم ایستاده و از فرهنگ و اجتماع فرهنگی با روایت صحیح خود محافظت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آیین امروز جهت قدردانی از زحمات یکساله خبرنگارانی است که در تهیه رویداد‌ها در حوزه خبر و خبررسانی فعالیت می‌کنند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان خادم اصلی رسانه و اصحاب آن موظف به اهتمام بر ارتقای حرفه‌ی خبرنگاری و برقراری معیشت حرفه‌ای برای خبرنگاران است.

احمدی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ نزدیک به یک میلیارد تومان تمهیدات از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس قوانین مربوط بین نشریات استان توزیع شده است، یادآور شد: بستر پذیرش اصحاب رسانه در صندوق اعتباری هنر و استفاده از مزایای اعتباری آن از جمله دیگر اقدامات در سال گذشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از جایگاه رسانه تلاش‌های متعددی صورت گرفته است، در حال تلاش هستیم از طریق شورای اطلاع‌رسانی استان شأنیت، مقام و جایگاه رسانه را در بین مسئولان ارتقا بخشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار