معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود تدریجی دانش آموزش سراسر کشور به این استان خبر داد . کرمی : تاکنون ۹ استان کشور پذیرش شده اند.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 11 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی با اعلام این خبر گفت:تا ظهر امروز دانش آموزان استان‌های یزد. قم. کردستان. بوشهر. خراسان رضوی. خراسان جنوبی. سیستان و بلوچستان. خوزستان لرستان به همراه مربیان و سرپرستان خویش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

وی گفت: مسابقات ورزش دانش آموزی در دو رشته هندبال و طناب زنی برای اولین بار در تاریخ آموزش وپرورش از ۲۱ مردادماه به میزبانی شهر یاسوج آغاز می‌شود.

کرمی با بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰دانش‌آموز، ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال (پسران و دختران) و طناب زنی (دختران)، در بیستم مرداد ماه لغایت سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود گفت: برای برگزاری باشکوه این مسابقات همه تمهیدات لازم اندیشیده است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری سخنانش گفت: این رویداد از نظر اقتصادی، گردشگری، فرهنگی کمک زیادی به معرفی استان در سطح کشور خواهد کرد، و فرصت مناسبی است تا دستگاه‌های اجرایی استان از جمله سازمان گرشگری وشهرداری‌ها با برگزاری برنامه‌های جانبی، جشنواره ها، اردو‌های گردشگری بتوانند به معرفی جاذبه‌های استانی بپردازند.
کرمی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای میزبانی شایسته این دوره از مسابقات استفاده خواهیم کرد تا خاطره‌ای ارزشمند برای دانش آموزان ورزشکار در سفر به این استان به یادگار بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار