امام جمعه ریگان با اشاره به عارضه خشکیدگی محصول خرمای کشاورزان ریگانی گفت: از صندوق بیمه محصولات کشاورزی درخواست داریم نسبت به پرداخت غرامت محصول نخلداران اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 11 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان اظهار کرد: بهبود معیشت مردم در گرو تلاش همگانی به‌ویژه دولتمردان است.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال‌های خرد خانگی و کارگاه‌های کوچک در شهرستان ریگان از ضروریات است.

امام جمعه ریگان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن تصریح کرد: آزادگان با اسارت در زندان‌های رژیم بعث درس صبر و ایثار و مقاومت در برابر دشمنان را به نسل جوان می‌دهند و لازم است خاطرات آزادگان بیشتر به جامعه گفته شود.

رضازاده با تبریک روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگار حلقه اتصال مسؤول و مردم، رساننده صحیح و با صداقت حرف و مشکلات مردم به مسؤولان است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران از شایعه‌سازی، کدر کردن فضای جامعه، فروش قلم خود و حزبی برخورد کردن پرهیز کنند.

رضازاده تصریح کرد: نخبگان و دلسوزان نظام اسلامی برای کمک به قانون‌گذاری کشور عزیزمان در پیش ثبت‌نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنند. اگر صادقانه قدم بردارند مردم یقینا می‌فهمند و به او رأی می‌دهند.

وی به عارضه خشکیدگی خوشه‌های درختان خرما در اثر گرما و طوفان شن اشاره کرد و بیان داشت: مسؤولان استانی کشاورزان ریگان را دریابند، حاصل دسترنج یک سال نخلداران ریگانی بر روی نخل‌ها خشکیده شده است که با توجه به تک‌محصولی بودن اقتصاد این شهرستان، کشاورزان متضرر شده‌اند.

رضازاده از صندوق بیمه محصولات کشاورزی خواست تا نسبت به غرامت محصول نخلداران اقدامات لازم را انجام دهد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار