امام جمعه موقت اردکان:
امام جمعه موقت اردکان با اشاره قاطعیت نیروهای مسلح ایران در برابر تهدیدات توخالی آمریکا گفت: آمریکا بسیار کوچکتر از آن است که بخواهد ایران را به ویژه با گزینه‌های نظامی تهدید کند.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 11 August 2023

آمریکا بسیار کوچکتر از آن است که بخواهد ایران را تهدید کند

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت الاسلام محمدعلی محیطی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان به سالروز شهادت حضرت اما سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت در زندگانی خود اقدامات بسیار ارزنده ای انجام دادند که موجبات حفظ اسلام را فراهم کرد.
وی به اقدامات هشدار آمیز نیروهای مسلح ایران نشست به آمریکا اشاره کرد و گفت: این اقدامات هشدارآمیز نشان دهنده اقتدار ایران در برابر ناتوانی آمریکا است.
محیطی گفت: آمریکا کوچکتر از این هست که به خواهد جمهوری اسلامی ایران را آن هم از لحاظ نظامی مورد تهدید قرار دهد اما بالاخره همپیمانانش در منطقه باید تلاش کنند که یک ابهت پوشالی هم که شده برای آمریکا نشان دهند و به همین دلیل این چنین سعی می کنند آمریکا را بزرگ نشان دهند.
وی پشت پرده تهدیدات آمریکا را چیزی جز حمایت از همپیمانانش در منطقه خلیج فارس ندانست و گفت: از آنجایی که همپیمانان آمریکا کم کم در حال فاصله گرفتن از این کشور و پیوستن به برخی دیگر از کشورها از جمله چین هستند، آمریکا به وسیله چنین اقدامات و تهدیدهای توخالی تلاش می‌کند به آنها بگوید من همچنان هستم و از من فاصله نگیرید.
امام جمعه موقت اردکان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر آمریکا به دنبال دستاوردسازی برای انتخابات سال آینده آمریکاست چرا که یکی از کم دستاوردترین دولت‌های آمریکا همین دولت آقای بایدن است که رئیس جمهوری کم هوش و کم حافظه و با رفتارهای عجیب و غریب و بدور از عقل و منطق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار