مدیرکل ورزش و جوانان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: اقدامات دولت کار و کرامت در حوزه ورزش و جوانان استان کم سابقه بوده و شاهد تحول در بخش‌های مختلف ورزش استان هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 14 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛شهاب شهبازی تزریق اعتبارات عمرانی از محل منابع ملی، استانی و مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در دولت کار و کرامت سیزدهم را بی نظیر خواند و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات ملی، استانی، مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت مجموعا ۱۷۳ میلیارد تومان برای توسعه و تکمیل پروژه های نیمه تمام استان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: از بین ۴۵ پروژه نیمه تمام، ۱۵ پروژه تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و سایر پروژه ها نیز در هفته دولت، تربیت بدنی و دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: ۲۰ پروژه در دست اقدام این اداره کل تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

شهبازی افزود: این پروژه ها شامل سالن چندمنظوره، چمن طبیعی بزرگ، احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و استخر سرپوشیده می‌باشد.

وی گفت: مجموع سرانه ورزشی ۹۶ صدم مترمربع است که ۳۴ صدم متر مربع به‌صورت فضای سرپوشیده و ۶۲ صدم متر مربع فضای روباز می‌باشد و توسعه زیر ساخت‌ها و افزایش سرانه ورزشی در دستور کار دولت و وزارتخانه قرار دارد.

وی‌ در پایان خاطر نشان کرد: اعتبارات استانی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته رشد ۷۰ درصدی داشته است، که این امر نشان دهنده توجه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته در راستای تکمیل پروژه‌ها و توسعه ورزش در استان می‌باشد‌./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار