شهردار یزد:
شهردار یزد در دیدار با محسن علی اکبری تهیه کننده برجسته سینمای ایران، گفت: شهرداری یزد آمادگی خود را برای حمایت از تولیدات فاخر و ارزشمند فرهنگی در عرصه سینما و تلویزیون اعلام می کند.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 14 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد با بیان این که نسل جوان و نوجوان امروز تشنه هنر متعالی و آشنایی با مفاخر فرهنگی ـ مذهبی خود هستند، گفت: بدون شک مخاطب فهیم از تولیدات ارزشمند سینمایی و تلویزیونی و همچنین سریال‌های فاخر با محوریت فرهنگ، تاریخ و دین استقبال می کند و این نسل تشنه بهره بردن و الگو گرفتن از زندگی این بزرگان هستند.

محی الدینی گفت: با وجود تولیدات متعددی که در زمینه های فرهنگی، تاریخی انجام شده، هنوز شخصیت های برجسته دینی و تاریخی زیادی هستند که متاسفانه از دیدها مغفول مانده اند.

وی تصریح کرد: استعدادها و ظرفیت های بزرگی در استان و شهر یزد در عرصه های مختلف سینمایی و تلویزیونی وجود دارد که جا دارد تولیدکنندگان و کارگردانان برجسته کشوری با نگاه ویژه ای به این موضوع نگاه کنند.

شهردار یزد پژوهشگران، نویسندگان، کارگردانان و بازیگران و دیگر هنرمندان توانمند یزدی را شایسته عرضه در بالاترین سطوح ملی دانست و افزود: علاوه بر ظرفیت های انسانی، معماری بی نظیر این شهر و کویرها مکان مناسبی برای تولیدات سینمایی به ویژه تاریخی ـ مذهبی می باشد.

گفتنی است محسن علی‌اکبری دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که می توان از آثار برجسته وی به تهیه کنندگی فیلم اصحاب کهف و سریال های مریم مقدس، مردان آنجلس و ایوب پیامبر اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار