فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی با شور و شوق در روستاهای محروم خدمات‌ رایگان ارائه می‌کنند، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر در شهرستان خدابنده خدمات پزشکی ارایه می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 14 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان در دومین یاد واره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با بیان اینکه مردم در پایتخت شور و شعور حسینی همیشه از اسلام و نظام دفاع و راه شهدا را ادامه داده‌اند، اظهار داشت: در دورانی که شیاطین بر کشور ما حاکم بودند، مردم عاشورایی زنجان همراه ملت ایران قیام کردند و انقلاب اسلامی را به وجود آوردند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با اشاره به اینکه شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان با مجاهدت‌های خود در جنگ تحمیلی صحنه‌های زیبایی را به نمایش می‌گذاشتند، تصریح کرد: اسرا و آزادگان در زندان‌های رژیم بعث صدام مثل شمع سوختند و با مقاومت خود دشمن را ستوه آوردند.
وی با بیان اینکه ما قدردان خدمات بی‌منت جهادگران و بسیجیان هستیم، گفت: فراموش نمی‌کنیم که جهادگران چه سختی‌هایی را در دوران کرونا متحمل شدند، هر چند خودشان گرفتار این ویروس شده بودند، اما برای مردم جانشان را فدا کردند.
سردار کرمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، محیط زیست و دیگر شهدای عرصه خدمت، افزود: در استان زنجان ۸۵ هزار بسیجی در دوره‌های مختلف کمک حال گروه‌های جهادی بودند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مردم مناطق محروم استان از برخی کمبود‌ها رنج می‌برند، افزود: امروز جهادگران در صحنه هستند و در راستای محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی با شور و شوق در روستا‌های محروم خدمات را رایگان ارائه می‌کنند، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر در شهرستان خدابنده خدمات پزشکی ارایه می‌دهند.

سردار کرمی گفت: امروز میدان جهاد فراهم و جهادگران در صحنه‌های مختلف حاضر هستند و این نشان از ایمان و بصیرت دینی جهادگران است.

برچسب ها: زنجان ، خدمات پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار