نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی مرکزی با صدور پیامی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ را محکوم و شهادت یکی از خادمان این مضجع شریف را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 14 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،دربخشی از متن این پیام آمده است؛حادثه تلخ و تاسف‌ بار تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ شیراز که شهادت و مجروح‌ شدن جمعی از خادمان و زائران این آستان مقدس را به دنبال داشت، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی شد.

دشمنان ملت غیور ایران اسلامی باید بدانند که با چنین اقدامات رذیلانه، ذره‌ ای از انسجام و وحدت این ملت نخواهند کاست و بی‌ تردید دستان ناپاک و پلید آمران و مجریان این واقعه دردناک که به خون بی گناه زائران آن حرم عزیز آغشته شده، باید از بیخ و بن قطع و ریشه این ظلم فاحش برکنده شود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانبان ضمن عرض تسلیت این مصیبت به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، حضرت احمد بن موسی (ع) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم مردم ایران اسلامی و مردم شریف و شهید پرور و ولایتمدار شیراز بالاخص خانواده شهید گرانقدر این حادثه، علو درجات و شفای عاجل مجروحان را از درگاه ایزد منان خواستاریم و از نهادهای امنیتی ، نظامی ، انتظامی و قضایی درخواست داریم ریشه و ابعاد مختلف این حمله ددمنشانه را یافته و همه مجرمین آن را به اشد مجازات برسانند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار