سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از بازگشایی پایانه حمل و نقل درون‌شهری آزادگان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 17 August 2023

رضا بزاززاده اظهار کرد: پایانه درون شهری آزادگان در یک شرایط مطلوب و کاملاً بازسازی‌شده به روی شهروندان بازگشایی شده و در مدار خدمت قرار گرفته است. این پایانه یکی از سه پایانه بزرگ، مهم و اصلی شهر اهواز از لحاظ موقعیت مکانی و میزان جابه‌جایی مسافر و اتوبوس در ساعات اوج تردد است.

وی افزود: پایانه آزادگان مبدا مسیرهای نهضت‌آباد، شهید هاتف، کوی علوی، بنی هاشم، رزمندگان، کیانشهر، زردشت و شهرسالم خواهد بود.  

سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پایانه درون شهری آزادگان در شرایطی انجام می‌شود که امکاناتی مانند سالن انتظار مسافر مجزا، ایستگاه‌های مکانیزه، کولر و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سرویس‌های بهداشتی، آب سردکن و دستگاه تصفیه آب تمام صنعتی، نورپردازی مناسب، تابلو مسیرها و صندلی‌های مناسب و احداث تعمیرگاه مجهز برای تعمیر اتوبوس‌ها در کمترین زمان ممکن، برای رفاه شهروندان ایجاد شده است.

وی گفت: پایانه درون شهری آزادگان در ابتدای خیابان آزادگان (۲۴ متری) پس از یک دوره تعطیلی حدود پنج ساله از آذرماه ۱۳۹۷، هم‌اکنون با همکاری سازمان عمران و منطقه یک شهرداری اهواز و تلاش‌های همکاران، در بخش‌های مختلف سازمان به صورت کامل بازسازی و تجهیز شده است. 

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار