رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: دو دوره اردوی تخصصی کار‌آفرینی برای ۸۰ دانش آموز دختر و پسر متوسط اول و دوم بهشهری در مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد‌.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳ 18 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری با اشاره به اینکه، دانش‌آموزان سرمایه های نظام هستند و با مهارت‌آموزی می‌تواند آینده خوبی را برای دانش‌آموزان رقم زد اظهار داشت: دو دوره اردوی تخصصی کار‌آفرینی برای ۸۰ دانش‌آموز دختر و پسر متوسط اول و دوم بهشهری در مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد‌.

 

شرکت ۸۰ دانش آموز بهشهری در اردوهای تخصصی کارآفرینی  

وی افزود: اردوهای کارآفرینی برای دانش آموزان و نوجوانان با هدف ترویج و تبیین فرهنگ کارآفرینی و آشنایی با مشاغل مختلف برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر بیان داشت: این اردوها با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای با اجرای کارگاه‌های متنوع در اقامتگاه سمبی شهرستان بهشهر برگزار شد.

جباری بیان داشت: در این اردوها با حضور مربیان فنی و حرفه ای در جمع دانش‌آموزان با بیان اینکه، اگرچه در تابستان مدارس تعطیل است اما کارآفرینی تعطیل نیست و برای موفقیت کشور باید فرهنگ کار و کارآفرینی را ترویج دهیم در خصوص برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای توضیحاتی ارائه شد.

وی بیان داشت: کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی مختص دختران و والدین، تعادل بین خواسته های فرزندان و والدین و افزایش اعتماد به نفس نیز برگزار شد.

خاطرنشان می شود: کمیته امداد بهشهر به ۹۸۷ دانش‌آموز خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار