رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آغاز فراخوان تأمین کامیون‌های باری برای همایش بزرگ اربعین در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 20 August 2023

به گزارش تابناک لرستان، داریوش موسیوند امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان با همکاری با ستاد توسعه بازسازی عتبات‌عالیات استان لرستان در خصوص تأمین انواع کامیون‌های باری، تانکر حمل آب، جرثقیل، اتوبوس و خودرو‌های سبک‌باری برای همایش بزرگ اربعین حسینی و انتقال تجهیزات و اقلام موردنیاز موکب‌های لرستانی به کشور عراق فراخوان داده است.

وی ادامه داد: همه رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا استان درخواست می‌شود در صورت تمایل برای هماهنگی و ثبت‌نام با شماره ۰۹۳۶۱۶۱۰۰۳۰ آقای عزیزی تماس بگیرند.

رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: همه مجوز‌های لازم برای عبور از مرز، خوابگاه رانندگان و پذیرایی توسط ستاد عتبات‌عالیات انجام می‌گیرد.

موسیوند، تصریح کرد: همه رانندگانی که قصد شرکت در این کار معنوی را دارند، می‌توانند به تعداد صندلی‌های کابین خودرو، اعضای خانواده خود را با هماهنگی ستاد و دارابودن مدارک لازم را به همراه داشته باشند.
منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار