فرماندار مهران با بیان اینکه تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران به صورت عادی در جریان است، گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۳۵ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 22 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی عباس شفیعی، شامگاه دوشنبه اظهار داشت: از ساعت ۱۲ شب گذشته تا ساعت ۲۲ امشب دوشنبه ۳۰ مرداد ۳۵ هزار و ۴۹۷ نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۷ هزار و ۱۰۰ نفر از مرز مهران خروج داشته‌اند، افزود: هشت هزار و ۳۸۰ زائر ایرانی و دیگر اتباع نیز در این مدت به کشور وارد شده‌اند.

فرماندار مهران با بیان اینکه هیچ گونه قطعی برقی در سطح گذرنامه و گیت‌های کشور عراق وجود نداشته است، یادآور شد: تردد و پذیرش زوار توسط کشور عراق به حالت معمول و روال عادی خود در حال انجام است.

شفیعی بیان کرد: اخباری که در خصوص قطعی برق در پایانه مرزی زرباطیه عراق امروز در فضای مجازی پخش شده است به شدت تکذیب می‌شود و هیچ گونه قطعی برق در این مرز گزارش نشده است.

وی با توصیه به زوار اربعین حسینی برای تردد از مرز مهران در ساعات اولیه و پایانی روز اظهار کرد: با توجه به گرمای هوای مهران، زوار ساعات خنک روز و شب را برای تردد از مرز انتخاب کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار