معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ایلام:
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، گفت: رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ که این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کنند کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌ شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 22 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ کریم کوخایی زاده با بیان این خبر، اظهار داشت: شرایط اعطای کمک هزینه تحصیلی به رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ در دانشگاه ایلام (لینک شرایط: https://www.ilam.ac.ir/news/show/?ihwffzshq) در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری درج شده است، لذا داوطلبانی که موفق به کسب رتبه اعلامی مطابق دستورالعمل شوند و دانشگاه ایلام را برای تحصیل انتخاب کنند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند گردند.

وی افزود: به داوطلبین کنکور سراسری ۱۴۰۲ که دارای شرایط مورد نظر دانشگاه ایلام باشند، در هر ماه کمک هزینه تحصیلی  به مبلغ ده میلیون ریال به مدت ۹ ماه پرداخت می‌شود. حداًکثر مدت زمان پرداخت کمک هزینه تحصیلی در مقطع کارشناسی هفت نیمسال تحصیلی است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: همچنین این دسته از دانشجویان در استفاده از کلیه امکانات و تجهیزات کتابخانه‌ای، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه، واگذاری اینترنت با حجم و پهنای باند بیشتر اعزام به بازدیدها و اردوهای علمی و فرهنگی و اختصاص وام‌های تحصیلی دانشجویی مطابق مقررات صندوق رفاه دانشجویان دراولویت خواهند بود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار