فرماندار زنجان گفت: در بحث انتخابات بنده به عنوان مجری، خودم را مقید به اجرای مر قانون و برگزاری انتخابات قانونی، سالم و کاملا بی‌طرفانه می‌دانم.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ 23 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی با بیان اینکه هر کشوری یک فراز و فرود‌هایی در تاریخ گذشته خود دارد و به تبع همین فراز و فرود‌ها را در پیش‌رو هم خواهد دید، اظهار داشت: مهم این است که از این فراز و فرود‌ها تا چه میزان مدیران، مسوولان، مردم، متولیان یک کشور و نظام بتوانند تهدید‌ها را به یک فرصت تبدیل کنند.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه باید با یک برنامه‌ریزی منسجم برای مسیر پیش‌رو ترسیم و برای مردمی که نیازمند خدمات شبانه‌روزی هستند خدمتگزار باشیم، تصریح کرد: تا زمانی که مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، باید تا جان در بدن است تلاش خودمان را در رفع و رجوع مسائل مشکلات مردم به کار بگیریم.

خالقی با بیان اینکه هفته دولت بهانه خوبی است برای اینکه یک ارزیابی از عملکرد یک ساله خود داشته باشیم و برای پیشبرد اهداف در مسیر پیش‌رو ضعف‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنیم، بیان داشت: بنابراین رصد و ارزش‌گذاری آنچه که انجام شده است و برنامه‌ریزی برای مسیر پیش‌رو برای مردمی که شایسته خدمت‌گذاری هستند، مهم است.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در ۱۱ اسفندماه سال جاری ادامه داد: از ۲۷ مهرماه تا سوم آبان‌ماه آغاز ثبت نام اصلی را خواهیم داشت و امیدواریم شاهد انتخاباتی در شأن نظام جمهوری اسلامی مثل ادوار گذشته باشیم.

فرماندار شهرستان زنجان افزود: در بحث انتخابات بنده به عنوان مجری، خودم را مقید به اجرای مر قانون و برگزاری انتخابات قانونی و سالم و کاملا بی‌طرفانه می‌دانم.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به دوره یازدهم شاهد افزایش ۲۶۰ درصدی در تعداد ثبت نامی‌ها هستیم، گفت: همچنین نسبت به دوره دهم حدود ۳۴۰ درصد شاهد افزایش ثبت‌نامی‌ها بودیم.

خالقی در ادامه به تشریح آمار ثبت‌نامی‌ها پرداخت و بیان داشت: در رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال با ۲۲ درصد شاهد بالاترین میزان مشارکت در پیش‌ثبت نام بودیم.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه در مجموع ۴۶۷ نفر در مرحله پیش ثبت نام، ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۵ درصد را بانوان تشکیل داده‌اند، ادامه داد: میزان مشارکت بانوان در کشور ۱۴ درصد و در استان زنجان این میزان حدود ۱۵.۲ است.

وی با بیان اینکه زنجان در کل استان یک حوزه اصلی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می‌آید، افزود: طبق بخشنامه ارسالی مدیران به هیچ وجه مجاز نیستند از امکانات دولتی و از وقت قانونی دولتی بر له و یا علیه داوطلب و یا نامزدی ورود پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار