جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ما منکر مشکلات نیستیم ولی این قطار انقلاب در حل حرکت است و برای رسیدن به قله نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد، گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی بود.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ 24 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در یادواره ۱۰۶ شهید کارمند استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۶ شهید کارمند استان زنجان اظهار داشت: حضور همه ما در این برنامه این را نشان می‌دهد که راه شهدا همواره ادامه دارد و همچنان پرفروغ است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی بیان داشت: ۱۴۰۰ سال است که از اربعین حسینی می‌گذرد، اما هر ساله بر عظمت این روز افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه موقعیتی که در حال حاضر در آن قرار گرفته‌ایم را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: شهدا در تاریخ برای همیشه ماندگار هستند.

طهماسبی با اشاره به اینکه مسوولان باید جهادی عمل کنند، افزود: ما منکر مشکلات نیستیم، ولی قطار انقلاب در حال حرکت است و امروز با تمام قوا برای رسیدن به قله از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز در همه عرصه‌ها با دشمن در حال جنگ هستیم، گفت: دشمن برای ناامید کردن مردم برنامه دارد و به صورت جنگ ترکیبی وارد میدان می‌شود، اما ما در تمام عرصه‌ها با جهاد علمی، خدمت رسانی، امیدآفرینی در حال مقابله با دشمن هستیم.

وی با بیان اینکه آنطور که باید و شاید دستاورد‌های نظام و انقلاب را اطلاع رسانی نکرده‌ایم، ادامه داد: دشمنان به دنبال سیاه‌نمای دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، در حالی که مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بود.

طهماسبی گفت: سپاه سال گذشته با کمک آب و فاضلاب و بسیج توانست به ۵۷ روستا آبرسانی کند، این در حالی است طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده برای امسال و تا دو سال آینده ۱۵۷ روستا در سطح استان از نعمت آب آشامیدنی پایدار برخوردار خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تقویت فرهنگ عاشورایی و تقویت بصیرت دینی اضافه کرد: تاکنون توطئه‌های دشمنان با حضور و بصیرت مردم خنثی و طی این سال‌ها همه نقشه‌های آنان نقش بر آب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار