مدیرعامل شرکت آبفا شیراز نشست زمین و فرسودگی شبکه را دلیل شکستگی لوله و قطعی آب در جنوب غرب شیراز عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ 28 August 2023

تابناک فارس به نقل از فارس:  مدیرعامل شرکت آبفا شیراز نشست زمین و فرسودگی شبکه را دلیل شکستگی لوله و قطعی آب در جنوب غرب شیراز عنوان کرد.

صبح پنج‌شنبه دوم شهریورماه حوالی ساعت ۸ افت شدید فشار آب و قطعی کامل در برخی نقاط جنوب غرب شیراز مردم را با چالش رو به رو کرد. قطعی آبی که دو روز به طول انجامید و دلیل آن هم شکستگی یکی از خطوط انتقال آب در کمربندی شیراز عنوان شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز در این راستا به خبرگزاری فارس گفت: فرسودگی شبکه آبرسانی مهم‌ترین دلیل شکستگی خط ۸۰۰ انتقال آب واقع در کمربندی جنوبی شیراز بود.

بهمن بهروزی با بیان اینکه این شکستگی اتفاق غیرقابل پیش‌بینی و خارج از اختیارات بود، افزود: بر اثر شکستگی این خط، محدوده دو طرف کمربندی شیراز شامل بلوار باهنر، سفیر جنوبی، سراج، پاییز، فرهنگیان، سفیر جنوبی و ... با قطعی و یا اُفت فشار اب رو به رو شدند که ما تلاش کردیم از خطوط فرعی تا حدی آب را برای این مناطق تامین کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل تلاقی این خط با پروژه مربوط به شهرداری و بتن ریزی در این محدوده کار بسیار سخت بود و باید به عمق ۶ متری می‌رسیدیم.

بهروزی افزود: تعمیرات این خط که از همان دقایق ابتدایی آغاز شد و ۲۴ ساعت به طول انجامید و تا آب وارد خط شد ۲۸ طول کشید. او با بیان اینکه ۴، ۵ اکیپ طی ۲۴ ساعت برای تعمیر این خط مشغول فعالیت بودند، گفت: نشست زمین و فرسودگی شبکه از دلایل اصلی این اتفاق بود.

برچسب ها: قطع آب ، جنوب غرب ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار