۲۳ طرح عمرانی و مخابراتی با اعتبار قریب به ۱۴۹ میلیارد ریال در بخش مرکزی و کاکی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 29 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر، فرماندار دشتی ظهر سه شنبه در این مراسم که با حضور مردم و مسئولین برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت به دستاورد‌های دولت در همه زمینه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح ۱۵ پروژه عمران روستایی در بخش کاکی، هفت طرح مخابراتی و جاده ورودی روستای بندر لاور ساحل است.

علی بحرانی افزود: جاده ورودی بندر لاور ساحلی بعد از ۲ دهه با مشارکت دهیاری مورد بهره برداری قرار گرفت و یکی از آرزو‌های مردم در این دولت محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ۴۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار دشتی همچنین از افتتاح هفت طرح مخابراتی با اعتبار قریب به ۳۸ میلیارد ریال خبر داد و یادآور شد: ۱۵ طرح عمران روستایی با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال در بخش کاکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بحرانی تصریح کرد: در ۲ سال دولت آیت الله رئیسی توفیقات خوبی در همه زمینه‌ها شاهد هستیم و گشایشی‌های زیادی در این مدت به دست آمده است.

وی افزود: آزاد سازی پول‌های بلوکه بعد از سالیان سال و افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی بعد از ۲۰ سال در دولت ایران قوی گوشه‌ای از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم است

بحرانی یادآور شد: متأسفانه دشمنان دوست ندارد مردم ایران خوشحال باشند و زمانی که خبر خوبی در رسانه پخش می‌شود آن‌ها با شایعه پراکنی مطالب دروغ و کذب انتشار می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان تلاش دارند دولت ایران قوی را یک دولت ناکارآمد جلوه دهند و در این راستا به طور مرتب در حال توطئه و دسیسه هستند که می‌طلبد مردم بیش از گذشته هوشیار باشند.
منبع/بوشهر

برچسب ها: بوشهر ، طرح عمرانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار