تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین سازمان صدا و سیما، استانداری فارس و شهرداری شیراز امضا شد .
کد خبر: ۱۱۲۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ 30 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در ششمین روز از هفته دولت و سفر استاندار فارس به تهران ،تفاهم نامه سه جانبه سازمان صدا و سیما، استانداری فارس و شهرداری شیراز با موضوع تقویت و گسترش همکاری‌های متقابل برای پیشبرد اهداف مشترک امضا شد.

این تفاهم نامه در چهار محور همکاری شامل "تقویت فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در استان با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک"، "حفظ و ارتقاء کمی و کیفی جایگاه صدا و سیمای فارس در سطح استانی و ملی با حمایت معنوی و مادی طرفین"، "توجه بیش از پیش به ظرفیت‌های دینی، علمی، تاریخی، فرهنگی و هنری استان فارس در رسانه ملی" و "همکاری شایسته در پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و برنامه ریزی‌های طرفین در راستای خدمت به مخاطبین هدف" به امضا رسید.
همچنین مقرر شد سازمان صدا و سیما، استانداری فارس و شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در قالب تفاهم‌نامه مشترک در اجرای بخشی از پروژه‌های عمرانی به ویژه تکمیل بزرگراه سردار سلیمانی مشارکت داشته باشند.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ابتدای این دیدار گفت: مدیریت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) بسیار هوشمندانه بود و مدیریت ارشد استان در اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی با همراهی مجموعه صدا و سیمای استان بسیار خوب عمل کردند.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز فارس در اطلاع رسانی در خصوص حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: در جریان اطلاع رسانی این حادثه با همکاری صدا و سیما و سایر رسانه‌ها خیلی خوب و متفاوت اقدام شد و این عملکرد ابتکار عمل را از دشمن گرفت و دهان آن‌ها را در انحراف افکار عمومی و دروغ پردازی در خصوص این حادثه بست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار