استاندار بوشهر از افتتاح ۲۱۵ پروژه عمرانی در دشتستان خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۵۲ پروژه نیز آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 30 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای والامقام دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون فداکاری و ایثارگری شهداست و باید همواره در پاسداشت این عزیزان اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشتستان دارای ظرفیت بالایی برای پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف است و برای اعتلای این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتستان با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت امسال خبر داد.

محمدی زاده بیان کرد: در هفته دولت امسال ۲۶۷ پروژه عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی در دشتستان، افتتاح و کلنگ زنی شده‌اند.

وی در ارتباط با پروژه‌های عمرانی گفت: از مجموع ۲۶۷ پروژه عمرانی در دشتستان، ۲۱۵ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۵۲ پروژه نیز با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شوند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از ۱۱ طرح اقتصادی دشتستان نیز، ۸ طرح با اعتبار ۵۳۶ میلیارد ریال افتتاح و سه طرح نیز با اعتبار ۶۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار