استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت تحولی مدیران در چارچوب قانون به معنای آن است که برخی از سنت‌های غلط را برهم بزنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 30 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگزاری فارس، غلامعلی حیدری صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت در چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت تحولی مدیران در چارچوب قانون به معنای آن است که برخی از سنت‌های غلط را برهم بزنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برپایی میزخدمت در روز‌های مختلف هفته، انجام اردو‌های جهادی توسط مسئولان، برنامه داشتن برای چابکی سیستم مدیریتی، مردمی‌بودن و مردم‌یاری از مصادیق مدیرت تحولی مسئولان و مدیران است.

وی افزود: مدیران باید با پیگیری مُداوم و تا حصول نتیجه مصوبات را دنبال کنند و هفته دولت فرصتی برای آسیب‌شناسی گذشته است.

حیدری اضافه کرد: مدیریت جهادی و کار جهادی یک شعار نیست بلکه یک راهبرد است و باید در تمام حوزه‌ها و لایه‌های دولت تسری پیدا کند.

وی عنوان کرد: از کارمندان گرفته تا مدیران ارشد باید روحیه جهادی را در خود تقویت کنند و یکی از دلایل جاودانگی نام شهیدان رجایی و باهنر همین روحیه جهادی آن‌ها است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی مسئولیت را قبول کرد در آن زمان تحریم‌های شدیدی علیه ایران اعمال شد به طوری که مدعیان حقوق بشر حتی دارو و واکسن در اختیار کشور ما قرار نمی‌دادند.

وی ادامه داد: اعتبارات بودجه‌ای کشور کاملا نامساعد بود به طوری که حتی پرداحت حقوق کارکنان به سختی انجام می‌شد، اما دولت جدید تلاش کرد و در مقابل تمام ناملایمتی‌ها ایستاد و عقب‌نشینی نکرد و این یعنی داشتن روحیه جهادی.

حیدری افزود: هفته دولت فرصتی است برای تجدید پیوند بین مردم و مسئولان، اینکه دولتمردان در کنار مردم بوده و در شادی و غم آن‌ها شریک باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار