استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر در دهه سوم ماه صفر در این استان برای پذیرایی و ارائه خدمات مطلوب به زائران باید در آماده‌باش کامل باشند.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ 30 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه همزمان ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر در دهه سوم ماه صفر در استان سمنان برای پذیرایی و ارائه خدمات مطلوب به زائران باید در آماده‌باش کامل باشند.

وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان همراه‌سرا‌های بیماران را آماده‌سازی و بهسازی کرده تا در صورت مراجعه زائران و مسافران حادثه دیده و بیمار دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

هاشمی خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل نسبت به بازدید مستمر از خودپرداز‌های شهر‌ها اقدام کنند؛ به هیچ عنوان پسندیده نیست که زائر و مسافری در استان سمنان با خودپرداز‌های خالی و غیرفعال مواجه شود.

استاندار سمنان عنوان کرد: شهرداری‌های استان سمنان نظافت، بهسازی و بهبود و زیباسازی منظر شهری، بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بوستان‌ها و پارک‌ها را با توجه به فرارسیدن دهه سوم ماه صفر و ورود مسافران و زائران به صورت ویژه در برنامه کاری قرار دهند.

وی گفت: تمامی روستا‌های در حاشیه جاده استان سمنان در دهه سوم ماه صفر برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران تدابیر لازم را اتخاذ کرده و در آماده‌باش باشند.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به برقراری چهار پرواز رفت و برگشتی ویژه اربعین حسینی برای ۲ فرودگاه بین‌المللی سمنان و شاهرود، نیاز است تا فرمانداران سمنان و شاهرود به صورت ویژه بر هرچه بهتر برگزار شدن این مهم نظارت داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: افزایش میزان آمار تصادفات رانندگی در شهر‌ها در مورد راکبان موتورسیکلت‌ها در شهر‌های استان سمنان قابل قبول نیست؛ در بحث کاهش این مهم نیاز است تا با جدیت بیشتر نظارت و اجرای طرح‌های کنترلی صورت گیرد.

هاشمی تأکید کرد: مصوبات جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در راستای پذیرایی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران، لازم‌الاجراست.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار