رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: راه ارتباطی ۱۲ روستا در شهرستان مشگین شهر که در اثر سیل چند روزگذشته مسدود شده بود پاکسازی و بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 31 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، رضا فرج پور بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از راه روستا‌های سیل زده مشگین شهر اظهار کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در برخی از روستای شهرستان مشگین شهر سبب وارد آمدن خسارت به راه‌های ارتباطی این روستا‌ها شد.

وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدای وقوع سیلاب راهداران در محل حضور یافته و با تجهیز همه امکانات و نیروی انسانی کار بازگشایی را انجام دادند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از بازگشایی و پاکسازی جاده‌های ارتباطی ۱۲ روستا به طول تقریبی ۳۶ کیلومتر توسط راهداران در شهرستان مشگین شهر خبرداد و تصریح کرد: راهداران با به کارگیری ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل دو دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر یک دستگاه بولدوزر و چهار دستگاه کامیون و نیروی انسانی عملیات پاکسازی و لایروبی را انجام داده‌اند.

فرج پور ادامه داد: راه‌های روستایی کوجنق، دوست بی گلو، سرخانلو، خانکندی و کنچوبه از جمله محور‌های مواصلاتی بودند که در سیل اخیر شهرستان مشگین شهر دچار آسیب شدند و فعالیت راهداران در این محور‌ها همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه با حضور و تلاش شبانه روزی راهداران کار تنقیه، لایروبی، پاکسازی گل ولای و بازگشایی انجام شده است، افزود: هیچ گونه مسدودی و مشکل در تردد اهالی و هم استانی‌ها از این مسیر وجود ندارد و تردد برای مردم و رانندگان برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: طبق اعلام کارشناسان فنی راه میزان خسارت وارده به محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان مشگین شهر در جریان این سیل بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار