مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری اعلام کرد:
مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به عنوان مجموعه ای پیشرو در اکوسیستم دانش بنیان نام برد و گفت: راه اندازی صندوق های CVC نقش مهمی در توسعه اکوسیستم نوآوری و دانش بنیان دارند.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 01 September 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، یونس حمیدی، مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری در بازدیدی که به همراه تیم همراه، از مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران داشتند با بیان این مطلب اظهار کرد: در تلاش هستیم که با اقدامات برنامه ریزی شده ، وضعت کاری صندوق ها و بحث های نظارتی را به طور همزمان پیش ببریم و در این مسیر ظرفیت ها را شناسایی و تقویت کنیم.
وی پس از بازدید از مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و ارزیابی اقدامات انجام شده شرکت در حوزه فناوری، نواوری ،سرمایه گذاری و اقتصاد دانش بنیان، قول حمایت از فعالیت های این شرکت را داد.
در ادامه مدیر دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با حضور در دفتر صندوق cvc سنگ آهن در کارخانه نواوری درخشان یزد، در جریان مباحث مربوط به فرایندهای غربالگری ، ارزیابی شرکت های هدف و مدل های پیش بینی شده جهت سرمایه گذاری و اولویت های این صندوق قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار