بخشدار کلات مورموری:
بخشدار کلات مورموری گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت چهار روستای محروم این بخش با حضور نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محلی مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ 02 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمد احمدی نژاد در حاشیه این مراسم ظهارکرد: برای انجام اصلاح زیرسازی، جدول کشی و ۲۳ هزار متر مربع آسفالت گرم در روستاهای لرغه، آب انار، هلیوه، تپه حمام وسطی ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای عمرانی استانی توسط اداره برق شهرستان آبدانان هزینه شده است.

وی از حل مشکل آب شرب روستاهای این بخش برای دراز مدت خبر داد و افزود: با همت مسئولین ارشد استان و عنایت دولت سیزدهم مشکل برق خانگی روستاهای محروم و دور افتاده مولاب و آب انار بعد از سالها بطور صد درصد مرتفع و مردم شریف و زحمتکش این ۲ روستا از نعمت روشنایی بهره مند شدند.

بخشدار کلات مورموری خدمات عمرانی و اجتماعی دولت کار و کرامت به مناطق محروم را بسیار مطلوب و قابل ستایش دانست و اضافه کرد: برای برق دار شدن این ۲ روستای دور افتاده با ۹/۵ کیلومتر خط انتقال فشار ضعیف و متوسط و استفاده از ۴ ترانس ۵۰ کیلو ولتی ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارهای شرکت توزیع برق استان ایلام هزینه شده است.

روستاهای مولاب و آب انار به ترتیب در ۷۰ و ۵۰ کیلومتری جنوب شرق آبدانان قرار دارند.

بخش کلات مورموری با ۲۲ روستای دارای سکنه، ۱۰ هزار نفر جمعیت و ۲۴ هزار هکتار زمین زراعی مرغوب بعنوان یک قطب مهم کشاورزی استان در ۵۵ کیلمتری جنوب شرق مرکز شهرستان آبدانان قرار دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار