فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از 14 میلیارد در شهرستان تنگستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 04 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از توقیف یک دستگاه ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد در شهرستان تنگستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان تنگستان در حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی ایسوزو حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی بار خودرو و مدارک ارائه شده از سوی راننده مشخص شد کالا‌هایی از قبیل کیس کامپیوتر و متعلقات آن در خودرو مذکور بوده که با بررسی به عمل آمده مشخص شد، فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی می‌باشد.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر، با اشاره به توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ، گفت: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۱۴ میلیارد ریال برآورد و در این رابطه نیز یک نفر دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سردار سوسنی خاطرنشان کرد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است، لذا پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله خواهد کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار