مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح آبرسانی به روستاهای محروم و کم برخوردار استان گفت: در این راستا ۲۳ طرح آبرسانی در روستاهای استان با سرمایه‌گذاری ۹۵ میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ 07 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از تسنیم، ابوالحسن عالی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در نقاط محروم و کم برخوردار استان بوشهر اظهار داشت: جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در روستا‌های دارای تنش آبی، فاقد و یاد فرسودگی شبکه آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اجرایی شدن ۱۰۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال و ساخت مخزن ذخیره آب در روستا‌ها را در مرحله نخست طرح جهاد آبرسانی دانست و تصریح کرد: برخی از طرح‌های آبرسانی هفته دولت امسال در قالب مجتمع‌های آبرسانی روستایی وارد مدار بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آبرسانی به ۲۳ روستای محروم و کم برخوردار استان با سرمایه‌گذاری ۹۵ میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث ۵۲.۵ کیلومتر خط انتقال آب در روستا‌های ۵ شهرستان دشتستان، دشتی، دیلم، دیر و تنگستان تسریع یافته است که بخشی از آن‌ها امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

عالی از اجرایی شدن ۲۰۰ طرح جهاد آبرسانی در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با تکمیل این طرح‌ها و وارد مدار شدن تأسیسات آب‌شیرین‌کن در حال اجرا تأمین آب آشامیدنی در شهر‌ها و روستا‌ها به پایداری مطلوب می‌رسد.

وی تولید و توزیع ۱۰۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز از طریق شیرین‌سازی در استان بوشهر اضافه کرد: طرح‌های آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۱۴۰ هزار مترمکعب با مشارکت بخش خصوصی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر در حال اجرا است که به‌زودی بخش نخست آب‌شیرین‌کن سیراف با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب برای آبرسانی به شهرستان جم وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: با تکمیل طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا مشکل دیرینه تأمین آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان برطرف می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار