خزانه دار شورای شهر ایلام بیان داشت : شهرداری ایلام بیش از یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از منابع ملی برای زیرساخت های اربعین از جمله سامانه های پایش تصویری، نمازخانه، حمام و سرویس های بهداشتی و بخشی هم از منابع داخلی برای خدمات رسانی به زائران و فعالیت های فرهنگی هزینه کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 08 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مجیدی گفت : در شهر مهران هشت مورد آبسردکن و یک دستگاه یخساز چهارتنی برای تامین یخ مورد نیاز ایستگاه های صلواتی و موکب ها نصب شده و فعال است.

مظفری شهردار ایلام نیز افزود : مکان های استقرار مجتمع های صلواتی شهر ایلام در مسیر رفت و برگشت زائران برای جانمایی موکب ها، استراحتگاه و جای پارک نامناسب و دور از شان شهر ایلام و زائران است.

وی مطرح کرد :۳۵ تا ۴۰ دستگاه خط واحد شهرداری ایلام زائران را بین پایانه مرزی تا شهر مهران و پارکینگ برکت جابه جا می کنند و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری از استان های معین هم با مدیریت شهرداری استان ایلام در حال انتقال زائران به استان های مبدا و مقصد هستند.

 در حوزه پایش تصویری از ایلام تا پایانه مرزی دوربین هایی برای کنترل ترافیک، امنیت، پلاک خوان، زوج و فرد نصب شده که این دوربین ها علاوه بر پایش تصویری ترافیکی در حوزه امنیتی هم فعال و موثر است.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز یک نمایشگاه عرضه صنایع‌ دستی و سوغات محلی در ۴۵ غرفه را برای فروش و معرفی آثار هنری استان ایلام به زائران در این مکان دایر کرده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار