مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد از صدور سند مالکیت تمام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال و بیش از ۵هزار سند مالکیت این طرح از ابتدای امسال تا پایان مردادماه در تمام شهرستان های این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ 08 September 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مهدی اقبال با اشاره به شعار سال مبنی بر کنترل تورم و رشد تولید اظهار داشت: امسال تمام تلاش ما در بخش های مختلف بویژه مستندسازی اراضی و املاک ، تحقق شعار امسال است تا زمینه رشد تولید با این کار فراهم شود.

وی افزود: در این راستا بطور میانگین ماهانه بیش از هزار سند مالکیت کاداستری املاک طرح نهضت ملی مسکن در واحدهای ثبتی استان یزد صادر و تحویل داده شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران واحدهای ثبتی و تا پایان سال ، در مجموع ۳۰هزار سند مالکیت کاداستری تک برگ در سراسر استان صادر تحویل داده خواهد شد.

اقبال خاطرنشان کرد: تعداد ۲۳ هزار و ۶۰۰ سند مالکیت مربوط به واحدهای مسکن ویلایی "پردیس زندگی" به عنوان بزرگترین مجموعه ویلایی کشور در یزد است که تا پایان سال به مسکن و شهرسازی تحویل داده می شود.

عضو شورای حفظ حقوق بیت المال یزد یادآور شد: اراضی ۳۷۷ هکتاری شهرک پردیس زندگی در جاده یزد به تفت، اراضی ۴۰۰ هکتاری در محله حسن آباد و اراضی ۴۰۰ هکتاری در ابتدای جاده یزد ـ بافق از جمله نقاطی است که واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی در آنجا در حال ساخت است.

اقبال گفت: تیرماه امسال نیز با حضور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و در جلسه شورای قضایی استان یزد ، بزرگترین سند مالکیت طرح نهضت ملی مسکن در این استان با مساحت ۳۳۰ هکتار صادر و تحویل راه و شهرسازی به عنوان متولی این بخش تحویل داده شد.

وی همچنین با اشاره به تلاش های صورت گرفته در بخش اراضی ملی و کشاورزی هم اظهار داشت: خوشبختانه یزد در عمل به منویات رهبری در اجرای قانون جامع حدنگار و کاداستر اراضی ملی و زراعی و کشاورزی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار